Thursday, January 6, 2011

Tawaran Menyertai Rangkaian Borneo PowerGold!



TAWARAN MENYERTAI RANGKAIAN BORNEO POWERGOLD

Salam ceria dan salam persaudaraan semua!

Saya dengan sukacitanya mempersilakan anda walau di mana jua berada untuk menyertai Rangkaian PowerGold. Penyertaan adalah percuma dan dibahagikan kepada tiga kategori, sebagaimana keterangan berikut:

3 Kategori Penyertaan:
  1. Normal Dealer
  2. Pembeli & Penyimpan
  3. Peminat
Kategori 1 (Normal Dealer)
  • Memerlukan modal sekurang-kurangnya RM 20,000.00. Wang tersebut digunakan untuk membeli emas keluaran Public Fine Gold International Sdn. Bhd. Emas tersebut anda akan simpan sendiri atau di Ar-Rahnu. Setelah pembelian tersebut dibuat, anda secara automatik terlantik sebagai Normal Dealer syarikat berkenaan. Dokumen perlantikan akan dikirimkan beberapa hari selepas urusan pembelian itu dibuat.
  • Sebagai Normal Dealer, anda akan menikmati 2 keistimewaan. Pertama, setiap belian peribadi/jualan diberi komisyen 1%. Kedua, belian semula daripada pelanggan anda diberi komisyen 0.5%. Selain itu, ada banyak lagi keietimewaan sampingan yang lain.
  •  Saya selaku peneraju Rangkaian PowerGold akan membantu anda berurusan dengan Public Fine Gold International Sdn. Bhd. untuk menjadi Normal Dealer (dari A-Z).
  • Latihan dan bimbingan sebagai dealer akan diberikan dari semasa ke semasa oleh Public Fine Gold International Sdn. Bhd supaya anda akan menjadi seorang dealer yang berjaya.
  • Anda dibenarkan membina rangkaian anda sendiri atau terus memperbesarkan rangkaian yang anda sertai (Rangkaian PowerGold). Ditegaskan bahawa, sistem dealer dalam Public Fine Gold International Sdn. Bhd. adalah bukan sistem MLM.
Kategori 2 (Pembeli & Penyimpan)
  • Memerlukan modal sekurang-kurangnya RM648.00 (harga semasa) untuk membeli 1 Dinar. Dinar tersebut anda boleh simpan sendiri atau di Ar-Rahnu.
  • Urusan pembelian anda akan dipermudahkan. Jika anda berada di kawasan berdekatan, saya atau dealer di bawah rangkaian ini akan menghantar sendiri emas tersebut kepada anda. Jika jauh dan memerlukan perkhidmatan pos, kos untuk pos adalah di bawah tanggungan anda sediri.
  • Meskipun anda bukan Normal Dealer (mungkin belum cukup modal), sebenarnya anda juga boleh menjalankan perniagaan emas dan meraih keuntungan melalui kaedah Kenaikan Nilai (Capital Gain) dan Keuntungan Runcit (Retail Profit). Jika anda merupakan pembeli tetap, teknik ini akan diajarkan kepada anda.
Kategori 3 (Peminat)
  • Tugas anda mudah sahaja, teruskan meminati dan mendoakan kejayaan Rangkain PowerGold. Kita akan adakan perjumpaan dan mengadakan program-program santai seperti lawatan, sukaneka, hari keluarga dan lain-lain lagi.
Sekiranya anda berminat, sila nyatakan persetujuan anda kepada saya samada melalui panggilan telefon (013-9879191), SMS atau emel (terpujidanmemakmurkan@gmail.com). Perbincangan lanjut akan diadakan selepas itu, insya-Allah.

"Jangan bertangguh lagi. Bertindaklah secara bijak. Kenaikan harga emas tidak akan menunggu anda dan kejatuhan nilai wang kertas tidak akan pernah mengasihani anda. Bisnes emas tidak sama dengan bisnes produk MLM. Emas anda tidak laku, atau anda malas jualpun anda tetap akan untung melalui Kenaikan Nilai (Capital Gain). Buatlah pilihan yang tepat, sekarang."

Jumpa lagi.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...