Monday, February 14, 2011

Borneo PowerGold On Air Di Cahaya.FM!


Alhamdulillah, akhirnya tertunai juga hajat saya untuk bercakap tentang perniagaan emas di Radio Online Islam Cahaya.FM pada 8/2/2011 jam 10.30PM-12.00AM. Ianya sekaligus memenuhi undangan tuan Pengurusnya Sdr. Nazri Abdullah. Saya ingin mengambil peluang di ruangan ini untuk mengucapkan jutaan terima kasih kepada tuan Pengurus, Sdr. Nazri Abdullah di atas undangan tersebut. Tidak dilupakan seluruh jentera penggerak Cahaya.FM, pelanggan-pelanggan Borneo PowerGold dan rakan-rakan pendengar yang setia mendengar perbincangan tersebut dari awal hingga akhir.

Bual bicara di bawah segmen, "Perniagaan Emas Di Bawah Rangkaian Borneo PowerGold" pada malam tersebut diacarakan oleh DJ Din, seorang yang saya kira berbakat sekali di dalam bidangnya. Kandungan perbincangan adalah berkisar tentang; kenapa perlu menyimpan emas & bukan wang kertas, bagaimana memulakan perniagaan emas bersama Rangkaian Borneo PowerGold dan pengenalan tentang Dinar & Dirham. Saya ingin kongsikan di sini tentang satu tawaran hebat yang saya umumkan pada malam tersebut. Kami menawarkan bahawa, barangsiapa yang menjadi Dealer di bawah Rangkaian Borneo PowerGold sebelum 30 April 2011 akan mendapat keistimewaan-keistimewaan berikut:

  • Tuan/puan akan diajar membuat blog (kedai emas maya) berserta buku panduan membuatnya langkah demi langkah. Kedua-duanya adalah percuma.
  • Anda akan didedahkan dengan 2 buah buku yang wajib dimiliki oleh peniaga emas, iaitu berkaitan dengan perniagaan emas dan analisis teknikal harga emas.
  • Latihan & bimbingan akan diberikan dari semasa ke semasa.

Rebutlah peluang ini, sementara stok masih ada. Insya-Allah!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...